Berubat batu karang secara tradisional

Lama sudah tak mencoret-coret, merapu-rapu bagai.Bukan sibuk tp macam malas..ok tamat disitu mukadimah..

Hari ni aku nak promote something kat korang semua.

Sesiapa yang ada masalah batu karang, kalau malas atau tak sanggup utk dioperate kat hospital, aku syorkan pergi berubat secara tradisional dgn seorang ustaz di Melaka..memang power beb sebab ayah aku menghidapi batu karang kat hempedu.So dgn bantuan ustaz tersebut dan izin Allah batu karang ayah aku dapat dikeluarkan dgn teknik batin. Ustaz tuh gosok2 kat badan ayah aku pastu kluar batu karang tu kat tangan ustaz.Hebat dow.

Cara berubat ni ala2 perubatan darul syifa.So takde unsur mistik atau khurafat. Bayaran pon ikhlas.Ni alamat dia:

Kampung Gangsa, Durian tunggal
Ayer keroh Melaka

Dinasihatkan kalau org luar pergilah sehari awal kerana org dtg berubat mcm lautan..penuh sesak..siap ada pakai no giliran.So ustaz tuh hanya buka rawatan pada hari Selasa, Rabu, sabtu dan ahad sahaja start kol 6am-4pm.

Tu je nk habaq mai..

Comments

Popular posts from this blog