merawat buasir dan sesak nafas







Kali ini saya copy dan paste email yang dikirim oleh seorang pengguna minyak herba Morhabshi di Sarawak. Jutaan terima kasih kepada beliau keranan berkongsi maklumat berguna ini. Saya tidak siarkan nama beliau kerana masalah yang beliau hidapi agak sensitif.
Silakan membacanya: (disiarkan tanpa edit)

Saya telah membuat pesanan minyak Morhabshi pada 15 Mac 2011 dan telah menerima pesanan tersebut pada 18 Mac 2011 dan telah mula menggunakannya sebaik sahaja menerima pesanan tersebut (walaupun pembayaran belum dilakukan - pembayaran hanya dilaksanakan pada 21 Mac 2011)

Sehingga kini telah lima hari saya menggunakan minyak tersebut. Dalam tempoh tersebut ada beberapa perubahan yang saya rasai (dengan izin Allah)

1. Sesak nafas yang alami telah semakin berkurangan tidak seperti sebelumnya. Kahak @lendir dalam tekak juga telah berkurangan

2. Saya menghidapi penyakit buasir sejak lebih 20 tahun lalu. Berbagai produk telah saya gunakan, termasuk pemeriksaan yang membosankan di klinik2 kerajaan. Apa yang saya dapati hanyalah darah cair yang mengiringi najis semasa buang air besar. Buasir yang saya hadapi adalah merupakan "bunga yang sedang kembang" yang akan masuk semula sekitar 2 jam atau lebih sedikit selepas membuang air besar. Dalam tempoh "bunga yang sedang kembang" itu masuk semula ke tempat asalnya, pergerakan saya agak terhad dan tidak mampu untuk melakukan perkara lain selain berbaring di pembaringan.
Hari pertama saya menggunakan Morhabshi dengan cara meminumnya tanpa sapuan pada tempat berkenaan, keesokan harinya saya mendapati "bunga yang sedang kembang" itu telah mengecil (mengecut) dan mengambil masa sekitar 30 minit untuk masuk semula tanpa perlu berbaring dipembaringan. Pada hari ketiga pula, saya mendapati "bunga yang sedang kembang" itu masuk semula tak sampai 30 minit. Pada kebiasaannya saya akan mandi sebaik selesai menunaikan qada hajat. "Bunga yang sedang kembang itu masuk semula ke tempatnya sebelum saya selesai mandi.

Walaupun "bunga yang sedang kembang" itu masih ada, namun keadaan yang tidak selesa yang saya rasai sebelum ini tidak lagi saya rasai

3. Selain itu, saya ada memberi dan menjual minyak Morhabshi kepada sahabat handai dan jiran2. Rata2 mereka yang telah memiliki Morhabshi mengatakan, badan mereka rasa selesa dari sebelumnya. Namun maklumat tepat tidak dapat saya nyatakan disini kerana tidak begitu mengetahui apa yang mereka alami sebelum ini. InsyaAllah mungkin pada masa akan datang.

ps: sila edit semula apa yang saya tulis jika pihak tuan ingin menyiarkan testimoni ini

-- 
Sekian
Terima Kasih

Comments

Popular posts from this blog