Isu Sultan Dan Raja : Pandangan Ust. Kazim Elias Penceramah Bebas

 

 

 

Kulaan sekali sekala bukak juga youtube mencari klip-klip penceramah agama sambil berblog kerana Kulaan rasa lebih selesa mendengar ceramah agama ketika menulis blog berblog daripada mendengar lagu. Bukan Kulaan mengatakan tidak boleh langsung mendengar lagu-lagu ketika bekerja atau ketika membuat apa pun cuma Kulaan itu cara individu masing-masing. 

Dalam banyak-banyak klip video ceramah yang Kulaan dengan di Youtube tentang banyak isu dan masalah semasa ketika ini terutama hukum hakam berkaitan agama Islam, Kulaan dah dengar ceramah di atas dan Kulaan rasa sudah menjadi tanggungjawab Kulaan untuk berkongsi ilmu yang diberikan oleh Ustaz Kazim Elias yang Kulaan rasa pandangan dan ilmu yang diberikannya adalah adil untuk semua pihak. (Klik Sini)

Inilah Kulaan rasa apa yang dimaksudkan oleh Dr. Hassan Ali mengenai kebenaran memberi tauliah memberi ceramah agama kepada penceramah yang mengajar agama dan hukum hakam dalam Islam tanpa mempunyai maksud politik atau memberi ceramah berunsur pengaruh politik. (Klik Sini)

Kulaan : kalo nak mengajar agama... mengajar agama sudah ler... jangan nak menabur fitnah politik pulak... jangan gunakan surau dan masjid sebagai pentas politik pulak...

Comments

Popular posts from this blog