Jom belajar hack dengan lebih mudah!

Penggodaman komputer atau Computer Hacking menjadi kegilaan pengguna internet. ketahui bagaimana serangan dilakukan, kaedah-kaedah, Istilah-istilah yang digunakan dan pelbagai lagi dalam dunia hack!
Belajar hacking dengan lebih mudah dengan e-book yang disediakan! Ketahui teknik yang lebih advance daripada teknik yang digunakan oleh The Anonymous. dengan lebih mudah.
Buku yang disusun mengikut langkah-langkah daripada asas hinggalah lebih 'advance'

"Berdasarkan pengalaman Admin, pernah mendapatkan akaun facebook sebanyak 250 akaun (Password dan Email) dalam masa 5 hari, ini adalah kerana pengetahuan tentang internet yang lemah oleh pengguna internet di Malaysia"


Ini Merupakan senarai E-book yang anda akan dapat, kesemuanya dalam satu pakej!

1) Asas Permulaan Hacking!
Mulakan hidup anda sebagai hacker dengan panduan lengkap bagaimana untuk menjadi hacker! setiap perkara mengenai hacker semuanya diterangkan secara ringkas dan padat dalam buku ini. sebagai permulaan anda untuk menjadi advance hacker.                 (tutorial beserta gambar)


2) Asas HTML dan Javascript
HTML dan Javascript merupakan asas utama dalam hacking, jadi dengan menguasainya anda dapat menghack dengan mudah dengan pengetahuan asas yang anda kuasai ini. (tutorial beserta gambar)


3) Pendedahan menghacking windows (Expose) 
Bagaimana untuk menghacking menggunakan windows dan bagaimana untuk menghacking windows, pendedahannya semua dalam ebook ini.


4) Serangan komputer, langkah demi langkah.
Setelah mengetahui asas hacking, serangan komputer boleh  dijalankan dengan langkah-langkah yang diberikan dalam e-book ini. ianya mempraktikkan hampir kesemua istilah yang diterangkan dalam buku Hacking For Dummies.(tutorial beserta gambar)


5) Mengelak dari tertangkap 
Sebelum menjadi independent hacker, hacker perlu mempelajari bagaimana untuk menyembunyikan identiti sendiri(untuk mengelak tertangkap atau meninggalkan bukti), strategi dan kaedah hacker menyembunyikan identiti diterangkan dalam ebook ini.


6) Hacking di ruangan cyber
setelah mengetahui bagaimana hacking dibuat dan bagaimana mengelakkannya kini buku untuk pendedahan di ruangan hacking diruangan cyber.


7) Buktikan Skill hacking dengan 20 situasi hack
buku yang menguji kemampuan hacking dengan soalan dan jawapan juga menceritakan 20 situasi hack yang sangat menarik untuk sebagai pengetahuan dan pengalaman. (berdasarkan kisah sebenar dan mempunyai contoh kajian dan siasatan) 




BONUS:
Buku Mahir sistem Cloud Computing
Cloud computing merupakan satu teknologi yang kini pesat berkembang, sejak tahun 2010 syarikat-syarikat besar kini mula memperkenalkan jenama Cloud computing mereka sendiri contohnya Windows Azure, Apple Cloud, dan banyak lagi jika anda sebagai hacker menguasainya ketika ini anda sangat beruntung kerana teknologi ini baru sahaja dikembangkan dan anda orang yang terawal dapat menguasainya.



Percuma Hacking Software!
Percuma software yang banyak digunakan dan diterangkan dalam ebook ini. ianya adalah untuk memudahkan anda dalam mempelajari teknik hacking ini untuk tujuan pengetahuan anda. cara penggunaan semuanya diterangkan dalam e-book tersebut.

Antara Software yang diberikan adalah:

[UPDATE TERBARU] Kaedah Buat Laman Web Phishing! 
Kaedah ini terkenal dalam dunia hack, ianya cara mudah untuk mendapatkan beratus-ratus akaun facebook, bank dan pelbagai akaun laman web lain.
(kaedah ini untuk belajar mengenali laman web phishing dengan kaedah membuatnya, kami mengajar untuk anda mengelakkan laman web ini dan melarang anda membuatnya, ianya melanggar undang-undang)



1)Scanning Port (Scan port internet yang berpotensi dan lemah)
  • Nmap GUI-Superscan


2)Vulnerability Check (Pemeriksaan terhadap 'lubang terbuka')
  • ATK-Nessus

3)Exploids (Exploid Check and attack)
  • Metasploid Framework

4)Cracking Password (membuat pengiraan password secara automatik)
  • Cain & Abel
  • John The Ripper
  • PWdump6
  • Samspade

5)Browser Data Exploid (Mengubah data yang dihantar dari browser ke internet)
  • Paros

6)Sniffer (Menghantar 'Penyiasat' ke komputer lain)
  • Wireshark ethreal win32
  • Cain & Abel

7)Usefull Hacking software (pelbagai kegunaan)
  • LC4

8)CMD Command Prompt tips untuk prank rakan-rakan
  • CMD2



Ketahui teknik hack yang sesuai digunakan untuk hack pelbagai laman web, termasuk Facebook, Network Hack, Internet banking dan pelbagai lagi, ianya untuk menambah pengetahuan anda dalam teknik hack supaya memahaminya dan menguatkan sekuriti anda.

Semoga anda menjadi Certified Ethical Hacker (CEH) yang Berjaya!!!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog