Profesor Dr Nasoha Saabin Mencerca-Menghina Tuan Guru Nik Aziz.


Apa yang diramalkan oleh pimpinan teras PR.bahwa pimpinan UMNO/BN akan 'menggila' -menggunakan segala kekuatan jentera -SPRM-SPR-KDN-JAKIM-JPN dsbnya Apatah lagi saluran semua media-media mereka baik yang on-line atau on-line.
 
Ditambah pula komen2 panas Mahathir dan disambung pula oleh pembodek2nya.
Bagi rakyat Malaysia yang sudah faham akan 'komen suthu adhi' Mahathir serta konco2nya yang umumnya bertaraf politikus picisan yang sudah tidak perlu ada dalam arena 'Malaysian Future Leaders'

Tiba2 kita dikejutkan dengan dakyah seorang bertaraf 'elite prof' yang secara membabi buta tanpa rujukan pendapat (opinion referral) mencerca habis2an Mursyidul Am PAS Tuan Guru Nik Aziz-
beliau bernama Prof.Dr  Nasoha Saabin. Seorang pemuja-pengagum  tegar Mahathir Mohamed-meluahkan rasa kagumnya dengan syair-puisi-lirik2 lagu.

Soal dia mengagumi idolanya itu hak dia..Tapi yang kita sangat kecewa cara komen dan penilaian terhadap seorang Ulama yang diakui Dunia Islam, dengan komen bertaraf 'pencacai' atau trooper UBN'

Apakah seorang bernama Nashoa ini yang kita harapkan akan menjadi 'Malaysian Future Leaders 'merupakan anak Melayu pertama mendapat kelulusan sarjana dalam bidang Optometri dari Universiti Melbourne Australia. Sekarang beliau merupakan dekan di Fakulti di International University College of Tehnology Twintech, Pengerusi Octagon Petroleum Technology Sdn Bhd dan Pengarah dan Perunding Utama di Integrative Holistic Wellness Centre Sdn Bhd. (Sila rujuk: http://mthago.wordpress.com/drn/)

Kita bukan taksub terhadap Tuan Guru Nik Aziz.Tetapi kita akur akan Sunnah Rasulullah yang diperjuangkan beliau tanpa mengharapkan pujian bahkan habuan dunia.

Ok secara jelasnya Anda tonton video tersebut.Anda nilai sendiri. Dan saya berharap ada tondak-balas dari Anda pembaca blog saya dengan meninggalkan sepatah dua komen. terima kasih.
 
 http://helmysyamza.blogspot.com/2012/06/profesor-dr-nasoha-saabin-mencerca.html?zx=4d70a7a101cdce42

Comments

Popular posts from this blog