Jenis-jenis sakit kepala

Salam.

Hari ini baru rasa lega. Dari semalam sakit kepala teramat sangat sehingga terpaksa menelan ubat panadol dan  muntah. Semalam pun tidur diluar sebab teras panas dalam bilik. Apabila bangun pagi, masih lagi terasa sehingga keluar muntah kuning. 

Apakah puncanya? Saya pun tak pasti, namun ada beberapa sebab yang saya rasa menyebabkan saya sakit kepala. Antara puncanya adalah :

  • Stress - kemungkinan saya stress sebab tak cukup rehat. Pagi Sabtu saya pergi ke Kulim bagi menghadiri perkahwinan adik saya. Kessokkannya kenduri dirumah saya. Balik petang terus kena buat persiapan di rumah pula. Sampai pukul 4.00 pagi baru balik rumah. Disini saya pun nak ucapkan takziah kepada kawan saya atas pemergian Allahyarham Ustaz Samsuddin...Al Fatihah. Jadi keesokkannya bangun pukul 7.00 pagi terus buat kerja sampai pukul 4.00 petang.
  •  Kurma kambing - Ini saya tidak pasti, masuk hari kedua, terus tangkap kepala. Tak pasti sama ada saya ada penyakit dalaman atau tidak. Ini yang saya nak buat pemeriksaan kesihatan selepas ini.
Jadi selepas saya rasa sihat, terus saya nak cari jenis-jenis serta bagaimana untuk mengatasinya dan jika anda berminat, sila klik dibawah ini..
 
kalau nak detail, sila klik

 
http://www.ceritadqimie.com/2011/12/jenis-jenis-sakit-kepala.html

Comments

Popular posts from this blog