Lelaki Memang Tak Guna!!! 

 

Assalamualaikum!Malam ni aku sirius emo. Kalau sapa cari pasal memang aku terajang masuk longkang!Hari ini nak cakap tentang lelaki. Baca tajuk entry aku mungkin setengah laki akan berasa panas. Rasanya dunia sekarang makin banyak lelaki tak guna. Mereka menjadi lelaki tak guna dalam tidak sedar kadang2.

Lelaki jadi tak guna bila dia :
  • Membiarkan saudara perempuannya memakai pakaian seksi tanpa menegur mereka
  • Tak memberi didikan agama yang secukupnya kepada anak2 dan isterinya
  • Mengabaikan nafkah zahir dan batin terhadap isterinya
  • Memukul isterinya, padahal isteri itu sangat taat kepada dirinya & Allah
  • Mengabaikan tanggungjawabnya sebagai ayah terhadap anak2nya sama ada dari segi nafkah & sebagainya.
  • Menderhakai kedua orang tuanya
Konklusinya,apa yang aku cakap neyh bersebab.Jadi korang jangan marah2 ek aku cakap lelaki tak guna. Kahkahkah!Hanya lelaki yang buat perkara kat atas ja aku cakap tak guna. Kalau korang bukan macam tuh tak payah nak melenting okeyh!

Ingat!!!Bukan semua lelaki tak guna,dan bukan semua perempuan berguna!


P/S : Entry ini sekadar meluahkan rasa. Kalau ada yang terpanas bontot padan muka. Kahkahkah!
 
 http://haticikgadis.blogspot.com/2011/02/lelaki-memang-tak-guna.html

Comments

Popular posts from this blog