BUAT SEMUA SPESIS MANUSIA YANG MENOLAK HUDUD......HAYATILAH GAMBAR INI....

Firman Allah :


“Barangsiapa yang tidak menghukum dengan hukum Allah maka sesungguhnya mereka itu ialah golongan yang kafir” (Al-Maidah : 44).

“Barangsiapa yang tidak menghukum dengan hukum Allah maka sesungguhnya mereka itu ialah golongan yang zalim” (Al-Maidah : 45).

“Barangsiapa yang tidak menghukum dengan hukum Allah maka sesungguhnya mereka itu ialah golongan yang fasiq ” (Al-Maidah : 47).

Allah taala takkan memerintahkan sesuatu kepada manusia untuk menyusahkan apatah lagi untuk menzalimi manusia ...Maha Suci Allah dari berbuat demikian...Allah turunkan syariat dan undang-undangnya bagi mencegah kejahatan manusia..dan hanya hukum Allah sahajalah yang boleh mencegahnya....kerana akal manusia lemah..selemah undang-undang manusia yang dicipta oleh akal yang lemah.....

Sampai bila kita mesti merasa takut dan sedih....takut untuk berjalan kerana ada peragut...takut meninggalkan anak gadis berseorangan di rumah kerana ada perogol..takut berjalan malam berseorangan kerana ada pembunuh...takut hendak membuka kedai berniaga kerana ada perompak....takut takut takut...sedih sedih sedih....kerana kita semakin kehilangan rasa aman dan tenteram...sedih kerana kita banyak kehilangan benda yang amat berharga.....akibat kita menolak hukum Allah...samalah seperti kita melawan Allah...maka tunggulah bala yang lebih dahsyat lagi yang bakal menimpa...."

Allahumma bae'id a'nna min kullil bala''

Comments

Popular posts from this blog