- SELAMAT MELAYARI BLOG INI SEMOGA KITA MEMPEROLEHI MANFAATNYA DAN HARAP DISEBARLUASKAN KEPADA PEMBACA YANG LAIN PULA BERSESUAIAN DENGAN SABDA RASULULLAH S.A.W "SAMPAIKAN DARIPADAKU WALAUPUN DENGAN SATU AYAT"

Monday, October 1, 2012







KOMEN TERHADAP BLOG APANAMA

 

SAYA SUKA BLOG INI # 1APANAMA



Nama blog: APANAMA

Nama pemilik: ZACK


Ini pertama kali saya buat segmen ini. Memang sudah lama saya bercadang nak buat tapi asyik tertangguh sehinggalah saya berjumpa blog APANAMA ini.
Sebenarnya pemilik blog ini adalah kenalan saya sejak dari zaman univerisiti lagi (1974) sehinggalah sekarang. Selama ini saya terfikir juga takkan tak ada kawan-kawan yang seangkatan dengan saya dulu yang mempunyai blog sendiri. Entah macamana ditakdirkan saya memasuki satu group baru-baru ini dan saya ketemu dia di sana.

Blog APANAMA ini bolehlah saya kategorikan sebagai blog ilmiah dan informatif tidak seperti blog saya yang banyak entri remeh temeh. Selain dari itu, ZACK amat aktif dan produktif dalam membuat entri. Walaupuan saya lebih dulu berblog dari dia, tapi dia telah berjaya membuat lebih 7,675 entri sehingga hari ini, sedangkan saya baru sebanyak lebih 800 sahaja.

Saya sangat mencadangkan anda semua memasukkan blog APANAMA ini ke dalam bloglist anda agar tidak terlepas membaca entri dari blog yang berisi ini.
sila klik untuk masuk.
 http://al-lavendari.blogspot.com/2012/06/saya-suka-blog-ini.html

No comments:

Post a Comment