GADIS MELAKA SEDIH DATO SRI MOHD ALI RUSTAM KECUNDANG



Gadis Ini Menangis Kerana Kekalahan DS Ali Rustam | Video seorang gadis ini yang menangis kerana kekalahan Ali Rustam di Bukit Katil Melaka menjadi begitu popular.

Gadis Ini Menangis Kerana Kekalahan DS Ali Rustam

Datuk Seri Ali Rustam yang telah berkhidmat selama 13 tahun di Melaka kalah dalam pemilihan di PRU 13 di Bukit Katil Melaka. Beliau menyifatkan kekalahnya kerana pengundi cina yang berpaling kepada pembangkang.

"Saya tidak percaya orang Cina di Parlimen Bukit Katil boleh menolak saya dan kerana undi merekalah saya tewas dalam pilihan raya kali ini.

"Apa jasa Shamsul Iskandar terhadap orang Cina, kalau hendak dibandingkan dengan apa yang telah saya berikan selama ini.

"Mereka (orang Cina) apabila saya dah tolong dalam bidang perniagaan hingga mereka berjaya dan menjadi kaya, mereka ini lupa jasa yang telah saya buat,'' katanya.

Apa sekalipun, rakyat telah bersuara, terima sajalah apa yang mereka inginkan. Inikan negara demokrasi. Tiba masa untuk kerajaan mengkaji dan memperbetulkan kesilapan mereka yang lalu. Pemimpin adalah hak rakyat, menjadi pemimpin bukan lagi hanya untuk kerusi empuk semata.

Buat adik yang menangis ni, jangan sedih sangat, perkara biasa je ni. Jom tengok videoadik ni dibawah.



Comments

Popular posts from this blog