20 Blog Dan Blogger Terbaik Malaysia – Top Blog in Malaysia 2011 

 

 

Salam sejuta blogger semua….
pagi tadi bangun jer tido macam biasa on iphone 4 buka blog usha apa yg patut…
tgh tonyoh tonyoh mata tiba-tiba mata aku berair….hehe….macam tak percaya….
kata en Faisal admin kpd 2dayblogger Senarai yang disediakan ini berdasarkan bilangan visitor dan bukannya berdasarkan populariti.Seperti yang kita maklum sekarang ini dunia blogging boleh dikategorikan kepada dua,satu blogger popular @ famous dan satu lagi adalah blogger Otai.Tak semua blogger famous adalah otai dan tak semua blogger otai adalah blogger Famous…
jom usha apa yg aku nak kongsikan ni…
  1. beautifulnara.com, Alexa Rank = 63
  2. ohbulan.com ,Alexa Rank = 123
  3. blogserius.blogspot.com,Alexa Rank = 153
  4. papagomo.com,Alexa Rank = 171
  5. milosuam.blogspot.com,Alexa Rank = 184
  6. 2Dayblogger.com,Alexa Rank = 211
  7. Oh! Artis,Alexa Rank = 221
  8. ohtidak.com,Alexa Rank = 240
  9. tukartiub.blogspot.com,Alexa Rank = 243
  10. amanz.my,Alexa Rank = 252
  11. gerakan-anti-pkr.blogspot.com,Alexa Rank = 268
  12. cikepal06.blogspot.com,Alexa Rank = 280
  13. benashaari.com,Alexa Rank = 296
  14. Denaihati,Alexa Rank = 314
  15. parpukari.blogspot.com,Alexa Rank = 319
  16. Pencinta Merah…The Red Lover…The Red Diva,Alexa Rank = 327
  17. Anwar Ibrahim,Alexa Rank = 336
  18. Hidup Biar Sedap ,Alexa Rank = 338
  19. ar-rifke ,Alexa Rank = 351
  20. Faizal Fredley ,Alexa Rank = 362
ok see???
tgk yg keduapoloh tuuu…macam kenal kan..x sangka….sunggah tak caya….seburuk-buruk blog aku dapat gak top 20..haha…
sumber ni aku amik dari 2dayblogger….dan ranking ni berdasarkan trafik alexa di malaysia…mula-mula aku tgk blog arif shah tapi x jumpa..lepas cek balik bru aku perasan ranking arifshah di malaysia lebih tinggi dri aku….tapi kalau seluruh dunia dia memang rendah dr aku…
dekat 15 minit gak aku terpaku kat blog 2dayblogger tadi…memang x caya giler time tuh….tgk jer lah yg atas dri aku tu…semua yg tip top….ranking alexa di seluruh dunia diorang memang superbbb..jauh aku ketinggalan dr diorang…rasa sengah bila blog aku tersenarai bersama diorang…segan beb..aku ni sapa la sangat…org tak kenal pon…
apa-apa pun tengs kpd 2dayblogger….

http://faizalfredley.com/2011/05/08/20-blog-dan-blogger-terbaik-malaysia-top-blog-in-malaysia-2011/

Comments

Popular posts from this blog