Skip to main content






Kenapa ramai penipu di dalam pernigaan internet



10 tahun kebelakangan ini saya lihat telah ramai dan ramai sekali di negara kita menggunakan internet. So kayalah company2 telco yang menyediakan perkhidmatan internet ni..

Dan mcm2 bentuk perniagaan yang telah dijalankan melalui internet. malah ada yang telah bergelar jutawan..dan ada pula yang mengelarkan dirinya jutawan..
maaf saya tidak pernah langsung mengenali seorang pun jutawan internet..

Apa kelebihan mereka ini..??mereka ini telah saya perhati mengadakan promosi..bermacam2 promosi technic dan cara untuk meraih keuntungan..jika anda ingin berjaya anda terangsang dengan psychology dari kempen yang diadakan..

anda mahu kaya..tapi setalah membayar dan mendapat rahsia ..anda tak juga2 kaya..


itu dari pandangan dan pemerhatian saya..saya tidak pernah terpengaruh mana2 perniagaan internet yang ditawarkan.. saya hanya melakukannya dengan secara berdikari..dan tidak mengharap apa2 keuntungan... just for fun..


MARI kita himpunkan teknik penipu di internet dalam ruang ini...mencari penipu itu adalah tanggungjawab bersama

 http://www.wangcyber.com/forum/perniagaan-internet/36710-kenapa-ramai-penipu-di-dalam-pernigaan-internet.html

Comments

Popular posts from this blog