(Gambar) Berimaginasi Dengan Secebis Kertas Lukisan


Assalamualaikum geng blog hijau. Perkara paling tak best jadi blogger ni adalah mencari idea, susah gila woo.. Berpeluh spender duk google benda menarik, dah ler takde isu hot sekarang ni. Tapi takpe, time takde idea, aku menyelinap je ke forum² yang tak di'block kerajaan dan hasilnya aku terjumpa beberapa keping gambar lucah. Ehh! maksud aku gambar kreatif. So, apa lagi, dengan pantasnya aku login dashboard untuk kongsi gambar² tersebut. Check it out!


Fulamak, duyung lupa pakai 'tempurung'.


Anak² kesayangan Will Smith. *ok tipu!*


Bangla baru balik sekolah. *gelak setan*


Melukis sambil mencangkung.


Ok! gambar ni paling kreatif bagi aku.

P/s: Cer pilih, gambar mana paling kreatif bagimu?
copy dauspozi.com

Comments

Popular posts from this blog