Apa Kata  Patrick Teoh




Dari blog Cucu Tok Selampit


Beliau seorang pelakon. Beliau juga seorang pelawak. Beliau seorang aktivis yang terkenal menyebelahi Pakatan Pembangkang. Beliau adalah Patrick Teoh. Kenyataan beliau di laman Facebook semalam mencetuskan rasa tidak puas hati di kalangan Umat Islam apabila beliau secara terang-terangan menghina Agama Islam dan Al Quran. 
Ini gara-gara ketidakpuasan hati beliau terhadap Kerajaan PAS Kedah yang "flip flop" dalam isu mengeluarkan garispanduan 1 Malaysia Chinese New Year Celebration 2013. Beliau boleh mengkritik kepimpinan PAS dalam isu ini tetapi beliau tidak ada hak untuk menghina Islam dan Al Quran. Tindakan beliau amat kurang ajar!!!

Dari blog 1Peluru pula memperlihatkan protes Dato AC Mizal terhadap sikap kurang ajar Patrick Teoh.


32 comments:

  1. KEEP CALM
    &
    WAIT FOR PASPISPUS'S FATWA
    Reply
  2. apa hukuman. kalau kat pakistan ni dah TKO.
    Reply
  3. jangan sesekali menghina Allah...jangan sombong dan takbur....bumi yang anda pijak ini adalah milik Allah ..segala yang anda punyai adalah milik Allah jua....Allah tidak akan rugi walau seinci pun...
    Reply
  4. babinye cina..
    Reply
    Replies
    1. ish jangan gitu. dia buat gitu pon sebab marahkan PAS :)
    2. ko ingat Pas jer islam. Waras sikit fikiran tu.
  5. Cuma nak tanya : Patrick Teoh ini OKU ke? Jika benar lah dia ni sedemikian, nampak gaya mindanya pun dah jadi OKU ( otak kurang upaya )
    Reply
  6. Halau saja dia dari negara ini , biar dia mampos kat negeri Cina atau Singapork.Jalan pun tempang macam babi patah kaki. Cari makan dekat negara Islam Malaysia tapi dia maki dan hina agama kita. Kita tak pernah pun maki dia kerana menganut Christian.Si Cina ni adalah OKU dan macam mana dia dapat keistimewaan di Malaysia tempat dia cari makan.Khafir Harbi ni memang nya nak mampos agaknya.
    Reply
  7. Jgn layan aje. Low mentality behaves like one...
    Reply
  8. -keimo - aku bukan lah penyokong BN, tapi PR yg aku sebelahi pun,kalo korang hina agama aku,mmg aku rasa ko dah melampau batas. Kalau org Islam tak kisah apa parti pun, korang patut rasa terhina & marah ngn kenyataan Patdick Teoh ni. Klo jumpa live,mmg aku baling batu kt die cam rejam syaitan.
    Reply
  9. celaka punya patrick teoh, dalam malaysia ni orang Islam tidak hina kau kerana agama kau, dan orang Islam tidak hina kau punya bible. tulisan kau sudah melampau dan kesabaran orang Islam yang kau hina ada batasannya. ingat kerana kami selalu beringat.
    Reply
  10. Muslim bro n sis. Ini baru satu example orang yg anti islam kat dalam malaysia ni. Tak tau lagi berapa ramai lagi yang dok diam tunggu masa nak hancurkan kita. So, kita muslims ni bila lagi nak unite. Takkan masih nak leka lagi..?
    Reply
  11. Tahniah Tuan Guru Nik Aziz bin Nik Mat....
    Reply
  12. If you read his statement carefully, he is not insulting islam or quran. He is insulting pass extremist.
    Reply
    Replies
    1. are you sure..? what about 'quran-thumping m***** F*****'?
  13. tembak je org mcm ni! cakap x pakai otak.
    Reply
  14. Pelik, kata sokong Pakatan, tapi kutuk Pas. Mesti dia sokokng BN, kahkahkah
    Reply
  15. Dia komunis yang HALAL dibunuh!!!!
    Reply
  16. Tolong baca betul-betul. Dia BUKAN hina Islam. Dia maki parti PAS.
    Reply
  17. Umpama" babi and baby2nya yg baru keluar dari kandang babi, dan pi rumah orang tanpa dijemput pun, last2 cakap umah orang busuk macam babi"..... Baba,baby , bau babi lah umah babi ni.
    Reply
  18. sekarang kita semua tahu apa yang difikirkannya berkenaan Islam. jangan lihat pada politik itu hak masing-masing.
    Reply
  19. apa nak salahkan Pakatan..? BN buatlah sesuatu. Kalau kerajaan tak boleh buat sesuatu, baik turun saja, jangan jadi kerajaan.. BN memang bengap!
    Reply
    Replies
    1. Sebab dia DAP, blog dia pro Pakatan, dia hina PAS yg berpeluk dgn DAP & Keadilan. Awak la bengap. Kalau dia hina PAS saja, itu hal rumah tangga korang, sekarang dia hina Islam. BODOH
  20. Pas punya pasaii le niiii..Betui 2 Parti Ajaran Sesat...!! Mesti ambil tindakan kat babi mulut capoi nii ..yg tak faham Islam dan Quran ??!!
    Reply
  21. patrick teoh ada 2 restaurant, kononnyer halal dan di penuhi dengan umat islam. the damansara village steamboat di jalan jenjarum, petaling jaya dan lagi satu di jalan imbi.

    diapun ada kedai kek mamamin di damansara perdana.

    mungkin kita boleh jumpa dia situ dan diskass secara baik mengapa dia bertidak sedemikian.
    Reply
  22. stakat pot pet pot pet kt sni xde guna..x smpai kmane pon.. pegi tegakkan Islam..kuat kan Iman.. umat islam sndri x ko tegur..yg bkn islam ko nk tegur.. baiki umat islam dlu..tegak kan negara islam..
    Reply
    Replies
    1. ko pun ssmaLAH! ada kat sini gak
  23. sikit2 Pas...
    sikit2 PKR...
    sikit2 Dap...

    bn sangat mulia ke?
    bn tu hebat sgt ke?

    persoalan kpd semua..
    sape benarkan bible dalam BM?
    Reply
    Replies
    1. sikit sikit tukar isu
      sikit sikit tukar isu
      piiiirah!
    2. This comment has been removed by the author.
  24. apa bondo la ey ne..saudara2 ku sekalian yang melibatkan politik dalam ini hal....sudah terang lagi bersuluh yang dia telah menghina al-quran iaitu kalam ALLAH dan secara tidak langsung ia telah TELAH MENGHINA AGAMA KITA ISLAM YG SUCI ini......ini adalah suatu kebiadaban yg tidak dapat dimaafkan..terang2 menghina agama islam di dalam NEGARA ISLAM itu sendiri....xusah la sikit2 nk babitkan isu politik...abis tue isu agama nk letak dimana???????politik itu hanya sementara sahaja sifatnya.....walhal agama berdiri teguh disisinya hingga ke akhirnya bagi org2 yg beriman.ALLAHUAKBAR!!!!!!

     http://networkedblogs.com/

Comments

Popular posts from this blog