Patutlah Sampai Ke Tua Ganyut Tak Tutup Aurat !



Aku suka free hair,
Nak bertudung pun ikut majlis,
Suka dressing sendat-sendat,
Aku suka berleggings bila keluar,
Aku no hal dedah cleavage,
Pakai mini skirt aku ok,
Pakai T-shirt lengan pendek favourite aku,

Pastinya takkan aku nak pilih..
Bakal suami yang akan menghalang kebebasan aku berfesyen ?
Aku tak mahu suami yang mengongkong aku !

Masa meniti masa..
Hari meniti hari..
Akhirnya aku temui lelaki idaman aku,
Yang bakal kujadikan dia suami,
Pilihan aku sendiri sudah pastinya..
Menepati taste aku,

1 tahun sudah..
Aku bergelar isteri..
Aku masih bebas berpakaian seperti masa bercinta dahulu,
Tanpa sekatan dan kongkongan dari suami tersayang..
Dia memang understanding..

Masa meniti masa..
Hari meniti hari..
Kini aku sudah tua ganyutttttt...
Aku masih tidak menutup aurat dengan sempurna !
Padan muka aku ! 


COPY  http://wanitamelayuseksa.blogspot.com/

Comments

Popular posts from this blog