- SELAMAT MELAYARI BLOG INI SEMOGA KITA MEMPEROLEHI MANFAATNYA DAN HARAP DISEBARLUASKAN KEPADA PEMBACA YANG LAIN PULA BERSESUAIAN DENGAN SABDA RASULULLAH S.A.W "SAMPAIKAN DARIPADAKU WALAUPUN DENGAN SATU AYAT"

Monday, June 18, 2012






OMONG PAK NGAH (HAMZAH ABD HAMID)


Boleh tak saya tak nak bayar tol hari ni ?

Mana boleh !

Alaaa .. boleh lah ek !

Tak boleh !

Apa fasal pulak tak boleh ?

Dah macam tu lah .. semua orang kena bayar kecuali bomba, ambulan dan ...

Tapi saya dah lima tahun berulang alik dari Senawang ke Putrajaya ...
tak pernah sekali pun saya tak bayar ...
takkanlah sekali tak bayar pun tak boleh ?
Lagi pun hari ni saya tak ada duit.

Kalau tak ada duit, jangan lalu !

Sombongnya !

pon pon hon hon tit tit woi !!!

Tengok orang belakang dah bising tu!

Leceh lah awak ni, langsung tak boleh berunding ... nah lah !
Perbualan seorang suami dan isteri di dapur.

Isteri: Ifa dah tuggu kat kereta tu !
Suami: Dia nak gi mana ?
Isteri: Kan hari ni dah start sekolah.
Suami: Laaa .. awak jer lah hantar ..
Isteri: Boleh, abang masak ...
Suami: Ifa jommm !
ada orang cakap "tegurlah saya jika saya tersilap" .. tapi bila kita tegur sikit .. dia pun moncong memanjang dan terus anggap kita musuhnya .. donia .. donia !

2 comments:

  1. terima kasih kerana menerbitkan semula omongan ini .. saya rasa amat dihargai.

    * maaf kerana baru berkesempatan menghadap komputer.

    ReplyDelete