SUKAN OLIMPIK 2012: LOGO DAN MASKOT....KEBETULAN ATAU...?

BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIIM..
ASSALAMU'ALAIKUM WA RAHMATULLAHI WA BARAKAATUH...

Awal pagi tadi telah rasmilah pembukaan Sukan Olimpik 2012 di Kota London...ana bukanlah peminat sukan tersebut tetapi ana cuma ingin berkongsi maklumat tentang pemilihan logo dan maskot sukan yg dianggap termahsyur di dunia ini...

Lihatlah Maskotnya pada tahun ini yang diberi nama Wenlock dan Mandeville..bermata satu, bertanduk, berekor....binatang apakah itu?

WENLOCK- namanya mungkin ana dapat huraikan maksudnya dalam masa terdekat ini,

1. ciri2nya memperlihatkan dia seorang yg berkuasa, solid, berbadan emas/platinum & kuat serta menampakkan dia seperti memakai "crown" 

2. aksesori yg dipakai pun tak kena dgn maskot ini.. mungkin cuma untuk melengkapkn sebagai seorang Raja/firaun. Kalau tgk btul2... dekat crown dia tu ada mcm simbol pelik.. btul ke lambang taxi london? atau lambang piramid? Wallahua'lam...

JAWAPAN: WENLOCK = DAJJAL

1. Man-Devil-le? DEVIL?ketahuilah kalian... bahawa Iblis itu juga bermata satu! pernah baca sirah Nabi Idris? dimana baginda telah membutakan sebelah mata Iblis dengan jarum??

2. maskot ini berwarna biru.... kalian masih igt lagi Iblis dijadikan oleh Allah dengan apa? ya, api berwarna BIRU. tgk bentuk kepala dia... Macam Tanduk kan? ada ekor pulak tu?

JAWAPAN: MANDEVILLE = IBLIS

Kesimpulan?? Zionis/Freemason/Kerajaan Dajjal mungkin akan bermula pada tahun hadapan... Sukan Olimpik ini adalah umpama majlis perasmian bagi menyambut kedatangan baru Raja mereka yg di nanti2...dajjal al-masih... dimana seluruh negara bersungguh2 untuk menyertai upacara ini termasuk negara Islam itu sendiri.... betapa mereka memperbodohkan dunia..

Kajilah secara Olympian Athletes.. dan anda akan faham... Sukan Olimpik ini umpama ritual, majlis mentakhtakan raja baru... kepada sebuah kerajaan yg bakal menzalimi dunia. 

Sekarang, lihatlah pula pada logo sukan olimpik 2012 pula..apabila disusun semula...ia akan membentuk perkataan ZION....apa itu zion? ZIONIST!!

2 perkara yang perlu kita fikirkan sejenak....kebetulan atau.....?

WALLAHUA'LAM....
 
Jadi kita semua boleh tahu apa disebaliknya, tidak perlulah ana huraikan dengan mendalam. Jangan kita ditipu hidup-hidup sudahlah. Sekarang ni banyak orang bercakap hal-hal konspirasi, tetapi disebalik kata-katanya itu terselit konspirasi yang telah dirancang secara teliti. Dan ianya pula dibiayai oleh pihak-pihak tertentu bagi mencari sesuatu.
 
Tetapi ingat! Perancangan Allah adalah meliputi segala perancangan! Dan Allah lah sebaik-baik perancang! Tipu daya kaum kuffar dan pengikut-pengikut mereka akan jatuh juga satu masa nanti! LAA HAU LA WALA QUWWATA ILA BILLAH...

CINTAI ALLAH...CINTAI RASUL






Wenlock and Mandeville, the official London 2012 Olympic and Paralympic mascots, with design features Wenlock and Mandeville, the official London 2012 Olympic and Paralympic mascots, with design features London 2012 Mascots TM © LOCOG 2009-10

logo sukan olimpik 2012

susunan semula dari logo sukan olimpik 2012
 
 https://www.facebook.com/notes/muhasabah-diri/sukan-olimpik-2012-logo-dan-maskotkebetulan-atau/191830824281297

Comments

Popular posts from this blog